Meld je probleem aan door ons contact formulier in te vullen . Voorzie in een zo compleet mogelijke omschrijving van het probleem dat je ondervindt, of het verzoek dat je hebt. Hoe completer en duidelijker de omschrijving, des te sneller en doeltreffender we je van dienst kunnen zijn.
Meld je probleem aan
Weet je toevallig het merk en wellicht zelfs het type van de rolluik motor (de buismotor), geef het even dan aan. Hierdoor is de kans groter is dat we direct de juiste onderdelen bij ons hebben en je sneller kunnen helpen.
Vermeld bij voorkeur ook even:
– hoe hoog het luik hangt (begane grond?, eerste etage?, hoger?)
– hoe groot het luik (ongeveer) is (… meter bij … meter)
– van welk materiaal het luik gemaakt is
Zo kunnen we alvast uitrekenen hoe zwaar de motor ongeveer zou moeten zijn voor het geval je een motorstoring hebt.
Kun je op de schakelaar of afstandsbediening een merk achterhalen, meld dat dan vooral ook even. Dit kan ons helpen met het beoordelen welk merk motor je hebt, waardoor we beter weten welke onderdelen mogelijk nodig zullen zijn. Soms is er een sticker van een merk op de behuizing geplakt. Geef dat bij voorkeur ook even door. Alles dat ervoor kan helpen dat we de juiste onderdelen bij ons hebben, zal de reparatie op locatie versnellen.
Snelle reactie
Doorgaans reageren we binnen 24 uur en we proberen ook al snel een afspraak in te plannen, zodat je snel van je ongemakken verlost zult zijn. We begrijpen heel goed hoe vervelen het is als hetgeen dat je comfort en veiligheid moet bieden, je in de steek laat. Met een rolluik dat niet meer open kan zul je je wat opgesloten voelen. We helpen je graag snel van dat gevoel af. Het is daarom onze missie om je snel te helpen en snelle reactie hoort daar ook bij.
Mocht je niet precies weten wat je moet melden, is dat geen probleem, dan zullen we samen achterhalen wat we nodig hebben. Telefonisch, of op locatie.